Job 7 van 24


Report this listing

Solliciteren



dispatcher


Functie

We zijn op zoek naar een gemotiveerde en oplossingsgerichte Dispatcher/Planner voor onze operaties in Zellik. Als kernlid van ons logistieke team verwachten we dat je met volgende competenties ons team komt versterken: Proactieve probleemoplosser voor uitdagingen tijdens transportroutes. Continu in verbinding staan met chauffeurs en klanten middels telefonische en digitale communicatie. Actieve opvolging en coördinatie van transportopdrachten. Verificatie van ritgegevens via de boordcomputers.

Bedrijfsinformatie
Het bedrijf biedt geavanceerde supply chain oplossingen voor 's werelds meest succesvolle bedrijven in tal van sectoren; van e-commerce, over food & retail tot industriële multinationals. In de BeNeGe regio (België, Nederland en Duitstand) opereren ze vanuit 30 verschillende sites met het hoofdkantoor gevestigd in Eindhoven. Dagelijks zetten ruim 4.500 medewerkers zich in voor de supply chain uitdagingen van de diverse klanten; hoe verschillend, uitdagend of specifiek deze ook zijn. Ze beschikken over bijna 1.000.000 vierkante meter opslagruimte en circa 200 voertuigen. Klanttevredenheid, persoonlijke groei van medewerkers en een veilige werkomgeving staan centraal binnen de bedrijfsfilosofie van onze klant. Vandaag de dag behoren ze tot de top 10 van grootste logistiek dienstverleners.

Jouw profiel

Als ideale kandidaat voor de functie van Dispatcher/Planner: Bezit je sterke communicatieve vaardigheden en heb je een natuurlijke aanleg voor organisatie; jouw flexibiliteit is jouw kracht. Sta je open om nieuwe kennis en vaardigheden op te doen binnen de transportsector. Behoud je je kalmte onder druk en kan je goed omgaan met stressvolle situaties. Ben je zeer bedreven in Nederlands en Frans, zowel in woord als geschrift, en kan je vloeiend met de PC werken, voornamelijk MS Office. Ervaring met andere transportbeheersystemen wordt gezien als een pre. Heb je een A2 diploma op zak. Beschik je over uitstekende administratieve vaardigheden. Ben je bereid om in shiften te werken (van 4u tot 12u & van 11u30 tot 19u30).
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken

Aanbod

Bij ons vind je een boeiende werkplek met veelzijdige uitdagingen. Eigen inbreng en verantwoordelijkheid zijn essentiële waarden in onze bedrijfscultuur. Daarnaast wordt jouw salaris bepaald op basis van jouw ervaring in de sector.

Solliciteren

SARAH GOOSSENS
003222540852

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht